Thursday, December 6, 2012

Apa Dah Jadi Dengan Hajah Sharifah Khasif Fadzilah



 Apa Dah Jadi Dengan Hajah Sharifah Khasif Fadzilah


Tak mau bicara apa-apa, gambar sudah menjelaskan segala-galanya. Gambar ni diambil di FB Sharifah Khasif. Terasa kecewa juga bila melihatnya, mungkin beliau ada alasan yang tersendiri kerana beliau lebih arif & lebih tahu kan..

Bukan bertujuan mengaibkan beliau cuma buat renungan dan muhasah diri ini supaya tetapkan Iman ku walau ke langit, ke bintang atau ke planet mana sekali pun. 

Korang jangan kutuk-kutuk dia plak tau, tak baik ye..itu hak dia, kita hanya mampu doakan yang terbaik jer..Insyallah..

Komen yang elok2 jer, komen yang nakal-nakal nanti aku tak publish tau..hihi.. warning ni, nanti aku plak yang kena saman, ampunnnnnnnnnnnn..



19 comments:

shaiful zaidi said...

Suami dia ka?

Harith Iskandar said...

dah berubah dr segi pemakaian.mmm :/

nik ros said...

muda lak nampak suami dia kan.
lain sgt tgk dia dulu dan gambar skarang ni.kejutan selepas nikah maybe...huhu

LYAfrina said...

suami dia nmpk muda ...

Kakcik Nur said...

Itu suaminya. :)

Norhaizan hakim said...

Tentu ada penjelasan..semoga kita tidak berburuk sangka...perkara yg kita tidak tahu pucuk pangkalnya, jgn cuba direka-reka!

Anum said...

ermmmmmmmmmmm

Shasha Yacob said...

semua orang ersifat baru kak salina. mungkin ustaza nih terlepas pandang auratnya. nih suami dia kan. samsam lah kita doakan ya,

Angah said...

semoga Allah sentiasa melindungi diri kita dari penganiayaan orang dan diri sendiri..

Mummy Akmar said...

siapa dia ni? tak kenal..

Pen Biru said...

hanya Allah yang kekal..

syiela said...

tak nak komen huhuhu

fiza said...

No komen ☺☺

Kesuma Angsana said...

doakan yg baik2 ajelah ye

Lynn said...

hmm............

naz21 said...

Ada yg berubah ke? Nampak macam sama je, masa nikah pun gitu jugak. Mungkin saya yang tak mengikuti perkembangan beliau

nea lopah said...

Ermmmm...makin cantik!

Joanna Yunus said...

No komen...cuma mungkin suaminya nak dia begitu...

Knor said...

komen jugalah buat renungan..payah kalau org yg pandai agama ni..sbb yg kacau syaitan tu pangkatnya phd...masa sanding dulu pun..tgok aje pd pakaiannya..berpakaian tapi telanjang..nauzubillah..berat mata saya memandang berat lagi azab Allah.

semoga Allah ampunkan saya dan sesiapa juga yg selalu lemah.