Tuesday, July 24, 2012

Gambar Terbaru Anak Jimmy Shanley, Zahrah Rania Shanley


Sedar tak sedar, diam tak diam dah besar rupanya anak Jimmy Shanley dengan Suhaila. Ikut sape ekkk wajah Zahrah ni, aku tengok ada juga rupa macam Jimmy. Dalam pada kisah rumah tangganya yang sedang bergolak, Jimmy Shanley tidak melupakan tanggungjawabnya sebagai seorang bapa.

Gambar terbaru Zahrah, anak Jimmy ni dikongsikan dalam MH Online, semoga Zahrah Rania Shanley yang kini telah berusia setahun dapat membahagiakan ibu bapanya. Aku tak boleh tengok baby comel-comel camni, geram jer rasa nak cubit-cubit pipinya yang gebu itu.


6 comments:

cheqna said...

comel...
banyak ikut muka mak dia zahra ni =)
er..salam singgah =)
selamat berposer

Knor said...

comelkan anaknya..

Acik Erna said...

salam kasih salina..sama ngan acik tak boleh tengok baby..geram je

Nazayiena said...

Comelnya bb Jimmy.

LubLy said...

ske tgk lelaki carry baby..:)

Norzie hany said...

Comelnya anak Jimmy.