Monday, August 1, 2011

Siapa Dahlia Teck? Apa Hubungannya Dengan Khairul Fahmi Che Mat @ Apek


Siapa sebenarnya Dahlia Teck ni..Betul ke si Dahlia model iklan lepasan SPM yang digosipkan dengan KFCM @ Apek dan juga merupakan punca pertelingkahan antara KFCM @ Apek dengan tunangannya Elia @ jejariruncing..dari mana lah pulaknya tetiba muncul si gadis ini yang dikatakan sekampung dengan Khairul Fahmi..adakah itu benar belaka?..kena tanya orang kampung KFCM @ Apek ni barulah betol kan..

tak kan la si Apek ni mudah sangat lupa sapa diri dia ye..apa yang kurangnya dengan si Elia tu..


Sape lah yang snap pic yang tak berapa nak senonoh ni!!! KFCM ni berdating dengan Dahlia ker..ishhh..sukar aku untuk mempercayai gambo ni..KFCM mestilah bz kan. So, macam mana dia sempat jumpa dengan si Dahlia ni & buat apa dia jumpa dengan Dahlia ni..apa urusannya kan!!! hehe..menyebok bebenor la aku ni dengan urusan orang ye..macam serius jer KFCM tu..

No comments: