Friday, October 22, 2010

Kenduri Kawin Rosma & Zaini


Ha..ni lah foto terkini Nur Kamila Qistina.. ni masa pergi kenduri kawin makcik Rosma dia kat Baling.. hehe..

Penat..penat..masa tu..jauh gak la.. dah la ibu dia tak larat.. tapi nak pergi jalan punya pasal buat2 larat la ye..

tengok la dia orang nak bergambar dia menyebuk dengan benda lain.. apa apa aje lah..













Thursday, October 21, 2010

Kembali Lagi Setelah 1 Tahun 9 Bulan Menyepi

huhhh...lamanya dah tak menulis kat blog sendiri.. dah setahun lebih.. anak pun dah besar panjang.. nak buat macam mana masa dan keadaan yang tak mengizinkan.. dah ada anak rasa masa tu amat2 la terhad.. nak menulis ni pun rasa macam malas semacam jer.. hehe.. sekarang ni umur Kamila mencecah 2 thn 4 bln.. sekejap jer masa berlalu.. sedar tak sedar Kamila nak dapat adik pulak.. lagi la bertambah pening kepala ibu dan abah.. kamila ni manja sangat & tak mengerti apa2 lagi..

Tapi bagus jugak Kamila dapat adik nanti tak la sunyi sangat dia.. boleh la main dengan adik.. sekarang ni pun kesian kat dia main sorang2 jer.. tapi satu jer lah yang membuatkan ibu tak tahan dengan perangai Kamila ni dia suka merengek tak kira siang atau malam.. lepas tu hobi dia nak tengok Upin & Ipin jer.. tul..tul..tul..Kamila pun dah macam muka Ipin yg nakal tu..