Monday, December 15, 2008

Umur Kamila 4-5 bulan lebih


Pandainya anak ibu tengok kamera yer.. bukannya senang nak tangkap gambar Kamila ni..

12.12.2008; 12.11PM - Buat apa tu anak ibu.. pada hari ni.. 1 jug air Kamila dah tuang kat lantai.. penat ayah mengemopnya..



08.12.200; 9.52 PM - Seronok la tu.. dah testing kat kedai ye..




08.12.2008 ; 11.11 AM - Ciannya anak ibu.. habis muka kena gigit nyamk..




06.12.2008; 7.49 PM - Inilah natijahnya kalau ayah & anak duk rumah tanpa ibu.. macam2 jadinya.. tu mesti belum mandi lagi tu..














30.11.2008 ; 10.12 PM - tu dia aksi Kamila.. pakai skaf ibu tu.. belek2 kaki nape entah..jap jer tu tercabutlah sarung kaki dia tu..



30.11.2008 ; 12.44 AM - Tengok tu Kamila geram sungguh dengan ayah dia.. siap tarik rambut ayah dia lagi.. padam muka ayah panjang sangat rambut..











Comel ibu ni tengah merenung nasib ker.. layunya mata dia.. sebenarnya Kamila baru bangun tido.. huhu..
Kamila tengah gelak tengok tv tu.. kecik2 pun pandai dia tengok tv.. belajar dengan kak wahida dia la tu..